Lite uppdatering.....

Denna vecka har gått i rasande fart. I måndags var tanken att jag skulle åka ned till Näsbyhill och träna men jag blev fast på jobbet lite längre än planerat. Så det fick bli lydnadsträning på hemma plan i stället.

Onsdag till  fredag bodde hundarna hos mina föräldrar då både jag och Krister var på resande fot med jobbet. Hundarna  blir  överlyckliga när de kommer hem till mina föräldrar - där får de  full uppmärksamhet hela tiden.  

I fredags  tränade jag och Johanna agiltiy här hemma.  Kändes som evigheter sedan vilket såklart märktes....-). Måste få mer kontinutet i träningen då tävlingssäsongen börjar nästa vecka. Toss är så överladdad varje gång vi tränar så det tar ett x antal lopp innan han har sprungit av sig - inget bra alls. 

I eftermiddags (lördag) blev det långpromenad med fika på Revingehed. Fick sällskap av min bror och Elina. Det regnade i princip hela förmiddagen men i eftermiddags sken solen - så det blev en härlig tur. Hundarna njöt i fulla drag av att få sträcka ut.

I morgon är det äntligen dax för säsongens första träning för Caroline.  Denna träning är verkligen välbehövd och efterlängtad.  Mer info och förhoppningsvis bilder kommer i morgondagens blogg.

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: emma, skott & snart krut

Förstår att han e´ laddad i agilityn! Både spring i benen & myror i baken kanske ;-)
Jag har oxå jobba mkt, men idag ska jag ta en lååång runda i skogen!
krameli kram från oss

2008-04-13 @ 09:52:36
URL: http://dualdogs.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0