Friskförklarad!!!!


I dag hade Toss återbesökstid hos veterinär Stina på Lundabygdens Djursjukhus gällande knutan på halsen. Det är nu  nästan två månader sedan Rimadylkuren och knutan har tack och lov inte kommit tillbaka. Hela historien om knutan är märklig och veterinären har endast teorier om vad som har hänt och varför. Trots att Stina  friskförklarade honom idag  så kommer jag ändå att ha knutan i tankarna en bra tid framöver. 

Efter vet. besöket lämnade jag dogsen hos mina föräldrar innan jag åkte vidare till jobbet. Då de är pensionärer är det lyxigt värre att spendera dagen hemma hos dem.  I princip blir de klappade och ompysslade hela dagen lång och så kommer de ut på långpromenad. Fast om man frågar dogsen så tror jag att det bästa de vet är att spana på grannens katter..:-) 

I kväll var det dax för veckans träning - ett Body Pump pass - så nu känner man sig allt lite mör.






 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!
Det var kul att träffas i helgen. Det gick bäätre med Elvira på söndagen. Trist att ni inte kunde fått se det istället.

2007-11-16 @ 13:23:59
URL: http://www.vallandebc.se
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Vad skönt att Toss är friskförklarad men jag förstår dig så väl att det maler lite i huvudet ändå. Nu håller vi alla tummar att den dumma knutan håller sig borta.

Trevlig helg på er

2007-11-16 @ 14:59:21
URL: http://heyjoe.webblogg.se
Postat av: Malin

Härligt att Toss är friskförklarad! O visst har man svårt att "släppa det" när man inte vet hur/var/varför.. men du får försöka! Ha en bra vecka!
Kram på er!

2007-11-19 @ 22:36:45
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0