Lussekatter

Vädret denna helgen kan sammanfattas med ett ord REGN.  Så det har blivit en innesittar helg och ingen direkt hundträning.  Helt ok faktiskt.  Veckan har varit tuff på jobbet då det har varit bokslut och i torsdags kväll var vi på Wallmans Salonger med jobbet så då blev det ännu en sen kväll. I alla fall lite nyttiga har jag och Toss orkat med att vara  i helgen. I går åkte vi till Snogeholm och sprang en lite längre runda och i kväll blev det en lite kortare på elljusspåret.

I eftermiddags åkte köks assistenten fram för lussebulls bak.  I min effektiva värld är det ingen idé att bara göra en sats bullar = 30 st  utan det var lika bra att göra dubbel sats = 60 st.  Så nu lär vi ha fika bröd ett bra tag framöver....:-)


image33

Ha en fortsatt bra 2:dra advent!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom såg goda ut dom där lussebullarna!! Det eviga regnet börjar gå mig på nerverna - då får det hellre bli lite kallare så att det kommer i form av snö.. Trött på evig gegga & lortiga hundar ;o) Ses vi på Näsbyhill på fredag?

2007-12-10 @ 13:18:51
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Emma

MUMS va gott det ser ut.... Vi hade samma inomhus aktivitet i söndags, men jag har 2 kakmonster i familjen, så dom e´snart slut =). Tyvärr kommer jag inte till Näsbyhill på fredag, för jag ska ha en lyx weekend i Stockholm! Hoppas att ni får en trevlig fredag, så hörs vi på telefon ist.
kramar Emma

2007-12-10 @ 20:50:14
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

De såg inte lite goda ut!!!! Det blir bak här i veckan men precis som Emma så har vi kakmonster här hemma så vi skulle nog behöva göra en fyrdubbel sats.

Vi ses på fredag:)

KRAMAR Malin m flock

2007-12-10 @ 21:21:10
URL: http://heyjoe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0